Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Je veľmi dôležité starať sa o pohodlie vášho obľúbeného, ​​najmä, variť ho mäkké miesto na spanie. Pre mačky je to obzvlášť dôležité, pretože radšej spať väčšinu dňa a potrebujú útulný pokojný kútik na relaxáciu. Aby sa predišlo nadmerným nákladom a aby sa vaše zviera, je príjemné, práve tam bude posteľ pre mačku z sveter s vlastnými rukami.

Nie je to také ťažké, ako sa môže zdať na prvý pohľad. Okrem sveter, rôzne tkaniny, umelá kožušina, ďalšie staré pletené výrobky, opotrebované oblečenie a ďalšie. Lenhňovanie pre mačku môže byť vybavená vlastnými rukami z pravidelnej kartónovej krabice. Nižšie sú rôzne postele pre mačky s vlastnými rukami, ich vzormi a fotografiami hotových výrobkov.

Mäkký ležiaci s stranami

Ako šiť posteľ pre mačku vlastnými rukami od priateľky, demonštruje jednu z hlavných tried. Toto lôžko má jednoduchý oválny tvar, malé strany s mäkkou náplňou a odnímateľný vankúš ako dno. V prípade znečistenia môže byť vankúš ľahko odstrániť a toľko, teda výrobok je veľmi praktický a presný ochutnať mačku.

Na šitie bude potrebné:

• hustá prírodná tkanina;
  • SinyTyder ako plnivo;
  • papier pre vzor;
  • Primárne kancelárske potreby.

Leste zo starého oblečenia pletenia

Neodporúča sa používať hladkú posuvnú tkaninu, pretože domáce zviera môže chytiť na ňom s pazúrmi, ktoré spôsobia, že nepohodlie, a materiál sa rýchlo rozpadne a lôžko nebude mať najvýraznejší vzhľad.

Pre tento vzor, ​​absolútne akýkoľvek papier, noviny alebo lepenka je vhodný. Môžete však ochutnať obrys požadovaného produktu s kusom mydla, ale bude ťažké ho vidieť na svetelnej tkanine. Veľkosť postele závisí od rozmerov mačky. V tomto prípade bol vzor 40 × 55 cm.

Výsledná šablóna sa aplikuje cez tkaninu a schmatol s kolíkmi tak, že tkanina sa nepohybuje na stranu, a potom opatrne rezané základom budúceho produktu pozdĺž obrysu. Všetky takéto predvalky budú potrebovať 4.

Šialenstvo zo sveter

Náklady na hotovú posteľ

Najprv musíte spať dno pre posteľ. Ak to chcete urobiť, vezmite si dve prázdne miesta, zložte ich spolu s prednou stranou a prišite ich. Je dôležité ustúpiť od okraja o približne 1 cm a ponechajte malý otvor na vyplnenie syntetického zimoviska. Z dôvodu pohodlia môžete chytiť diely s kolíkmi a stehmi na písacom stroji.

Pohovka pre mačku

SintEPON je investovaný do tenkej vrstvy. Potom je otvor opatrne chytený špendlíkmi a uviaznutý na písacom stroji. Aby bol produkt lepší držať formulár, môžete ho navyše vidieť cez obvod.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Ďalej je potrebné stehovať dno pozdĺž a dole, rozbitie na malé štvorce. Teraz môžete pokračovať v výrobe portov.

Spočiatku by sa mal merať priemer dna budúceho postele a nepridávať 10-15 cm k tejto hodnote, takže môžete vypočítať dĺžku bočnej steny. V tomto príklade má pripravený segment materiálu šírku 40 cm a dĺžku 155 cm.

V ďalšom kroku je jeden z okrajov tkaniny ohnutý o 1 cm, pre pohodlie, uchopenie pinov. Potom sa tento okraj aplikuje na opačnú, ustupujúcu 2 cm od jeho konca, a opäť upevnený s kolíkmi na bokoch.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Ďalej je potrebné sedieť tkaninu na písacom stroji a naplniť semená. Podľa vášho uváženia môžete použiť inú výplň. Neodporúča sa vyplniť produkt príliš pevne, pretože by mal byť mierne vzduch.

Potom sa merajú pomocou pravítka a ceruzky.

Podľa značiek ceruzky sa priečne švy prechádzajú. Teda strany získavajú formu, ale nie je to potrebné. Voliteľne ich môžete nechať hladký a ovál.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Voľný okraj bočnej steny by mal byť ohnutý a schmatol s kolíkmi, takže je ľahšie prostitút.

Nakoniec je strana šitá na dno a jej voľný ohnutý okraj sa nachádza pod ňou. Je dôležité sa ubezpečiť, že formovaná strana je pevne susedná so spodnou časťou Leny, sa neodchyľuje stranou. Zostáva iba zatvorením, opatrne ohýbajte okraje, vložte ich do seba a zošívajte ich. Odporúča sa rozbiť malý výrobok na rovnomerne distribuovať plnivo.

Všeobecne platí, že Lezhanka je pripravená, tento model má tiež odnímateľný vankúš. Pre jeho výrobu budete potrebovať predtým zozbierané dva oválne segmenty tkaniva jednej veľkosti so spodnou spálňou. Používanie kolíkov je potrebné načrtnúť obrysy budúcich švov. To sa dá urobiť aj pomocou ceruzky a pravítka.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Ďalej, s kontrastnými vláknami, opatrne zasekli malý kruh v strede a odtiaľ sa sektory líšia rôznymi smermi.

Každý sektor je pevne napchá. Potom je vankúš cez celý kruh prešitý so seglazagovým ševom.

Aby výrobok získal atraktívnejší vzhľad, jeho hrany sú mierne dotknuté a prešité s rovnakým ševom. Vankúš na posteľ je pripravený. Teraz môžete pozvať mačku na prvé testovanie.

Leste zo starého oblečenia pletenia

Ako urobiť posteľ pre mačku z vlneného pleteniny a penovej gumy, bude demonštrovať ďalší krok -by-step inštrukcie. Také miesto na spanie je veľmi husté a teplé. Čo je potrebné pre domáceho maznáčika v chladnom období alebo v daždivom dni.

Na výrobu tohto mačacieho lôžka bude potrebné:

• Vlnené pletené oblečenie (akékoľvek znepokojené oblečenie vhodné v tomto prípade bola použitá sukňa);
  • vlnený šál je približne 30x200 cm;
  • 2 veľkosti penových vankúšov 35x80 cm;
  • Primárne písacie potreby.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Po prvé, z vankúšov by sa malo stať základom miesta spánku domáceho maznáčika. S pomocou markerov a pravítka je prvý penový prvok rozdelený na dve rôzne polovice a úhľadne rezané nožnicami.

Pokiaľ ide o druhý vankúš, je tiež rozrezaný na dve rovnaké polovice, ale nie naprieč, ale spolu. Prvý vankúš bude teda slúžiť ako základ pre dno a druhý pre štruktúry produktu.

Veľkosť kladenia bude závisieť od rozmerov mačky. Môžete sa sústrediť na veľkosti mačacieho lôžka z predchádzajúcej hlavnej triedy. Všetko je nadbytočné na obloženie. Takže lôžka vyzerajú atraktívnejšie, odporúča sa zaokrúhliť okrajmi. Ak chcete ušetriť symetriu, môžete použiť akýkoľvek predmet zaoblenej formy, napríklad tanier. Pripevnite ju k penovej gumovej a kruhovej značke.

Je potrebné poznamenať, že forma miesta na spanie sa dá nastaviť podľa vlastného uváženia. Môže to byť oválne, obdĺžnikové s zaoblenými hranami alebo ryžou. Hlavná vec je, že domáce zviera je pohodlné.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Dve časti od bývalej sukne pletenia sú narezané pozdĺž veľkosti dna. Ľahko sa ručne šitia. Je dôležité, aby ste nezabudli opustiť dieru, cez ktorý môže byť obrobok otočený a dať tam penové vankúš.

Keď je penová guma umiestnená vo výslednom prípade, môžete šiť dieru. Okraj materiálu je opatrne ohnutý na boku a ručne šitá tajným stehom. Pri tejto práci s dokončením iba Lenka. Zostáva na šiť bokom.

Spočiatku zložte šatku pozdĺž a blesk. Vytvorené potrubie je starostlivo naplnené podlhovastými kúsky peny.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Potom na základe veľkosti dna vytvorte tvar strany. Na pripojenie, jeden z okrajov bočných stenov postele musí byť prekrytý na druhý a steh spolu s tajným stehom. Stojí za zmienku, že na jednej strane zostáva nevyplnená 15-20 cm, takže nič nezabráni týmto spôsobom, pretože to nebude piť extra penu, rušivý estetický typ produktu.

Zostáva iba vložiť spodnú časť postele do vytvoreného prsteňa a zošite ich dokopy. Na vyhodnotenie vykonanej práce môžete vyzvať experta Estate.

Šialenstvo zo sveter

Ďalšia verzia výroby mačkového lôžka je pomerne jednoduchá a rozpočtová, ale konečný výsledok nie je horší ako výrobok šitý z drahých materiálov. Môžete si posiť posteľ na mačku s vlastnými rukami z sveter, ktorých vzory sú reprezentované naplnením syntetickým zimným stretnutím. Nie je to ani ťažko šité na šitie aj v spravodlivom v tejto oblasti.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Na šitie postele budete potrebovať:

• sveter, hlavne bez vysokého goliera;
  • Malý hustý kus látky je približne 20 × 40 cm;
  • Sinlepon vo svojej čistej podobe (na zjednodušenie úlohy na spodnej časti môžete vložiť vankúš, sústo s syntetickou doskou);
  • príslušenstvo.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

V prípade, že sveter má vysoký golier, mal by byť odrezaný, mierne zabalený a blikajúci okrajmi, aby nemohol kvitnúť. Na šitie sa odporúča používať kapron alebo vlnené nite, zabezpečia najodolnejšie švy. Je lepšie si vybrať farbu v tom sveter, aby sa nezaujímali na švy.

Na základe malej schémy je potrebné šiť hrdlo na výrobku a blesku polkruh nad hladinou hrudníka. Takto označujú strany budúceho pohovky. Na stehov sa nepohybujú, odporúča sa opraviť, že oblasť, s ktorou bude fungovať.

Potom je vankúš umiestnený dovnútra a otvor je zošitý, aby odtiaľ nemohol vypadnúť. Spodná časť Leny je pripravená. Ak nie je takýto vankúš, môžete produkt naplniť bežnými syntepmi, ale potom nebude žiadny malý materiál.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Zostáva naplniť rukávy, aby sa stali dostatočne hustými, držali formu a neodchýlili sa stranou. Na fotografii 40 modrej, je uvedená zóna, ktorá by mala byť dobre naplnená syntetickým winterizerom.

Keď naplnia rukávy, sú šité v kruhu na dno. Odporúča sa naopak šiť rukávy. V mieste, kde krk prechádza, mali by ste šiť pozdĺž jeho obrysu, nechať ho byť viditeľný na hotovom výrobku. Tým sa poruší estetika postele. Miesto križovatky rukávov by malo byť tiež blikajúce a mierne točenie strany, aby sa rovnomerne rozdelilo syntézy.

Vopred získaná tkanina je zabalená okolo miesta pripojenia rukávov, zatváranie švov a šiť materiál s nitmi podobnej farby.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

To je všetko. Ležiace je pripravené na prevádzku.

Náklady na hotovú posteľ

Pohovka pre mačku

Ďalší model spálne pre mačku sa vyznačuje pôvodným dizajnom. Lenhing napodobňuje malú mačku pohovku, šité jednoduchej tkaniny a zmontované s tkaninovými stuhami.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Ako už bolo spomenuté, veľkosť produktu priamo závisí od toho, aký veľký domáci miláčik. Pri šití môžete použiť vzor a rozmery uvedené na fotografii 45 alebo experiment podľa vášho uváženia.

Tkanina je možné zvoliť podľa vášho vkusu alebo sa rozbaliť. V príklade sa na sochory používajú látky, môžete si kúpiť močiarne saténové stuhy, ktoré poskytnú mačkovú pohovku ešte atraktívnejšiu.

Dva identické medzery sú vyrezané z tkaniny, hlavne kontrastné farby. Potom sa aplikujú na seba. Ako je naznačené na fotografii 46, páska je navlhčená medzi každým zo spárovaných obdĺžnikov. Jeho dĺžka nie je taká významná, ale je to lepšie, že je to možné, ako je to možné, ako sa neskôr ukáže, že je krátke.

Diy mačky hore pre mačky: ako to urobiť

Budúce lôžko je prešité v celom obvode, takže 12 cm od každého konca, aby bolo vhodnejšie naplniť ho v budúcnosti.

Ďalej je produkt otočený a veľkoryso naplnený syntepmi. Je dôležité, aby ste strany naplnili pevne, pretože by mali stáť a udržiavať formulár. Nakoniec je dno zasiahnuté striktne v tvare obdĺžnika a všetky otvory sú šité. Pre zmiernenie dna, môžete ho strieľať niekoľkokrát.

Zostáva len priviazať na luky všetky stuhy a Lena-Svan je pripravený. Môžete zavolať mačku na jej nové miesto na spanie. Bude ju potešení takým ohromujúcim darčekom, najmä vyrobený majiteľom.